دنیای فن کویل

بزرگنرین مرجع دانش رسمی فن کویل در بین وبلاگ های فارسی

دنیای فن کویل

بزرگنرین مرجع دانش رسمی فن کویل در بین وبلاگ های فارسی

وبلاگ دنیای فن کویل مفتخر است تا به روز ترین دانش ها و دقیق ترین اطلاعات درباره فن کویل را برای دوست داران فن کویل و سایر تاسیسات تهویه مطبوع همچون کولر گازی، داکت اسپلیت، چیلر و ... به اشتراک بگذارد. همچنین بهرین برندهای فن کویل و کارامدترین مدل ها را در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

بهترین فن کویل را برای خانه خود انتخاب کنید؟

فن کویل دیواری عمودی در ساختمان های چند واحدی از جمله هتل ها، متل ها، آپارتمان ها، کاندو، مدارس، خوابگاه ها، بیمارستان ها و ساختمان های اداری استفاده می شود. ما پیشنهادهایی برای جایگزینی فن کویل قدیمی و ناکارآمد ارائه می دهیم.

فن کویل مستقل دارای یک موتور، دمنده، کویل و زهکشی است. این فن کویل خود دارای شرایط مناسب برای مناطقی هستند که به سیستم های تهویه هوا و گرمایشی بزرگتر وصل نمی شوند. واحدهای فن کویل نیز به گونه ای طراحی شده اند که به عنوان بخشی از یک سیستم بزرگتر HVAC کار می کنند و از یک مکان مرکزی قابل کنترل می باشند.

 

 

فن کوئل عمودی

 

فن کوئل دیواری

فن کویل دیواری به طور معمول روی دیوارها یا در داخل دیوارها نصب می شوند و دارای سپرهای صوتی برای کار آرام تر هستند. برخی از فن کوئل های عمودی ترکیبی هستند که دو سیم فن جداگانه برای کار با یکدیگر طراحی شده اند.

 

از آنجا که فن کویل عمودی هستند، به فضای محدودی نیاز دارند. این فن کویل عمودی، عملکرد آرام و کارآمد و کنترل ترموستات را ارائه می دهند. نصب فن کویل کار آسانی است و از نظر تعمیر و نگهداری کم و مقرون به صرفه هستند.

فن کویل عمودی

فن کوئل عمودی را می توان به طور مستقیم روی دیوار یا داخل دیوار نصب کرد و واحدها طیف گسترده ای از نیازهای پیکربندی را در خود جای می دهند. پنج مدل در دسترس هستند، از 300-1200 پا مکعب در دقیقه.

 

فن کویل دیواری عمودی

 فن کویل دیواری عمودی برای نصب درست طراحی قرار می گیرند که اغلب در زیر پنجره در دفاتر و اتاق های هتل قرار می گیرند. چه به طور مستقیم و چه به دیوار وصل شود، فن کوئل های عمودی زمینی ارائه می شود که طیف گسترده ای از نیازهای پیکربندی را در خود جای می دهد. شش مدل استاندارد موجود است ، از 200-1200 CFM ، همراه با چهار مدل (400-600 CFM). برای محیط های با استاتیک بالا ، ترتیب سریال های پنهان عمودی مخفی / سقفی با کارایی بالا را در نظر بگیرید.

 

کارکرد فن کوئل

 

کویل های اضطراری طیف گسترده ای از فن کوئل های دارای مجوز ETL و AHRI را در هر دو شکل عمودی و افقی ارائه می دهد.

 

http://pool-equipement.blog.ir/

  • کریم جباری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی