دنیای فن کویل

بزرگنرین مرجع دانش رسمی فن کویل در بین وبلاگ های فارسی

دنیای فن کویل

بزرگنرین مرجع دانش رسمی فن کویل در بین وبلاگ های فارسی

وبلاگ دنیای فن کویل مفتخر است تا به روز ترین دانش ها و دقیق ترین اطلاعات درباره فن کویل را برای دوست داران فن کویل و سایر تاسیسات تهویه مطبوع همچون کولر گازی، داکت اسپلیت، چیلر و ... به اشتراک بگذارد. همچنین بهرین برندهای فن کویل و کارامدترین مدل ها را در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

تفاوت یونیت فن کوئل در مقابل یونیت داخلی کولر گازی چیست؟

به زبان ساده ، یک یونیت داخلی کولر گازی جزئی از سیستم های تهویه مطبوع است که هوا را از طریق مجرای خنک کرده و توزیع می کند.

یونیت فن کویل یک سیستم مستقل است که هوای موجود را در یک فضای کوچک گردش می کند ، اما می تواند بخشی از سیستم سیستم تهویه مطبوع نیز باشد.

آیا به فن کوئل سیستم های تهویه مطبوع جدید نیاز دارید؟

بخش های زیادی وجود دارد که به واحد سیستم های تهویه مطبوع  شما می روند ، بخشی که ممکن است در طول عمر واحد شما جایگزین شود فن کوئل است. فن کوئل بخشی از فناوری است که اولین بار در دهه 1970 در بازار عرضه شد ، اما تا به امروز هنوز توسط بعضی از ماشین های مدرن تر مورد استفاده و انتخاب قرار گرفته است. اگرچه تماسهای نزدیک وجود داشت که به نظر می رسید چنگال صنعت خود را از دست می دهد ، اما دوباره قوی تر و پیشرفته تر از همتایان سابق خود بود.

اهمیت تعمیر و نگهداری دستگاه فن کوئل

چند بار تعمیر روی واحد فن کویل خود انجام دادید؟ فن کویل در ساختمان مسکونی چند واحدی شما برای حفظ دمای هوای داخلی شما ضروری است. هنگامی که یک فن کویل خراب باشد ، گرما را از هوای داخلی شما حذف نمی کند ، که می تواند شما را در تابستان بیش از حد گرم و در زمستان خیلی سرد نگه دارد.

اطلاعات متداول در مورد فن کوئل ها

یک فن کوئل یکی از آسانترین واحدهای قابل درک در صنعت تهویه مطبوع است. اصولاً در آن یک پنکه خمیده به جلو کوچک ، یک سیم پیچ و گاهی فیلتر وجود دارد. همه آنها واحدهای درایو مستقیم هستند.

بهترین فن کویل را برای خانه خود انتخاب کنید؟

فن کویل دیواری عمودی در ساختمان های چند واحدی از جمله هتل ها، متل ها، آپارتمان ها، کاندو، مدارس، خوابگاه ها، بیمارستان ها و ساختمان های اداری استفاده می شود. ما پیشنهادهایی برای جایگزینی فن کویل قدیمی و ناکارآمد ارائه می دهیم.